Pravidlo žádných pravidel

Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět

Reed Hastings, Erin Meyerová

Nezáleží na tom, jak tvrdě pracujete. Přestaňte kontrolovat podřízené. Vždy říkejte, co si o druhých myslíte. A nikdy, nikdy se nesnažte zalíbit šéfovi.

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá přiliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD na streamovací velmoc s 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každý, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde naprosto konkrétní návod, jak toho docílit.

389 Kč
Skladem (>5 ks)

Spoluzakladatel Netflixu Reed Hastings odhaluje v knize všechno, co vedlo k revoluci v zábavním a technologickém průmyslu, jíž jsme byli přímými svědky. Netflix není pro svůj úspěch milován jen akciovými trhy, Netflix milují diváci i kritici. Vlastně my všichni. Kdo neviděl Orange is the New Black, Stranger Things, Crown..., ať hodí kamenem. V posledních letech obdržel Netflix 300 nominací na Emmy, 17 nominací na Zlaté Glóby, řadu Oscarů. V roce 2019 se ocitl na první příčce žebříčku amerických firem s nejlepší pověstí a denně vstupuje do domácností mnohých z nás. Netflix však v neposlední řadě milují i jeho zaměstnanci. Co všechno za tímto úspěchem stojí? Hastings společně s Meyerovou zkoumají filozofii vedení firmy a tak máme i my příležitost díky popisu celého vývoje a proměny společnosti zjistit, jak na to. Jak vytvořit kulturu, která staví lidi nad procesy, klade větší důraz na inovace než na efektivitu a uplatňuje jen velice málo kontrolních mechanismů. Kulturu soustředěnou na podávání špičkového výkonu a vedení zaměstnanců nikoli prostřednictvím kontroly, nýbrž kontextu. Kulturu firmy připravené na rychlé proměny světa.

 

V KNIZE SE DOZVÍTE:

  • Proč omezit kontrolu.
  • Co obnáší test „koho si nechat“.
  • Proč zrušit pravidla pro služební cesty.
  • Jak naučit zaměstnance přijímat i poskytovat zpětnou vazbu.
  • Proč geniální kretény ve firmě nechcete.
  • Že firma nemá fungovat jako rodina, ale jako tým.
  • Proč platit nejlépe na trhu.
  • Proč otevřít účetní knihy všem zaměstnancům.

 

ZÁKLADNÍ ÚDAJE O KNIZE:

  • Počet stran: 312
  • Formát: 140 x 202 mm 
  • Barevnost: černobílá
  • Vazba: pevná bez přebalu
  • Nakladatelství: Jan Melvil publishing 
Kategorie: Knihy

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: