Záznam konference Jak budovat Lovebrand 2020 (voucher na EDUmame)
Lovebrand dovnitř i ven = Lovebrand pro zaměstnance i zákazníky.
Co stojí za úspěchem společnosti, kterým se to podařilo? Přijďte si poslechnout příběhy a případové studie úspěšných značek a firem z českého trhu na 3. ročník konference Jak budovat lovebrand.
Pozvali jsme sedm řečníků z odlišných prostředí, kteří vám odpoví na otázky:
Jak pomáhat zaměstnancům vidět smysl jejich práce? Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením? Jak zlepšit design služby tak, aby pro zákazníky byla přitažlivá? Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční? Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem?
Mezi řečníky byli:
- Anna Šenk - zakladatelka projektu Lepší služby, díky kterému pomáhá zlepšovat zákaznický zážitek českých firem, dříve šéfka logistiky pro Rohlík.cz a provozní ředitelka Dámejídlo.cz
- Martin Žufánek - lihovarník, absintový evangelista a ginový hybatel
- Jaroslava a Tomáš Valovi - zakladatelka a generální ředitel rodinné firmy SIKO KOUPELNY A KUCHYNĚ, jedné z nejúspěšnější firmy v Čechách
- Lukáš Havránek - konzultant se specializací na téma smysl v práce a firemní kultura, HR manažer GrowJOB Institute, je producentem dokumentu o extrémním vytrvalostním závodě Beskydská sedmička
- Janek Rubeš - tvůrce pořadu Honest guide, který má na YouTube přes 850 000 odběratelů, časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30
- Luboš Malý - ředitel technologických inovací ve společnosti LEGO Group, spoluzakladatel sítě RedButton a udržitelného online tržiště earthnest
- Lukáš Hejlík - herec, autor projektu scénického čtení Listování a Gastromapy Lukáše Hejlíka
Kompletní program a obsah přednášek: https://jakbudovatlovebrand.cz/konference/
Po zakoupení vám pošleme do e-mailu návod, jak si záznam konference pustit.
Kategorie: | Záznamy konferencí |
---|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.