Záznam konference Jak budovat Lovebrand 2021 (voucher na EDUmame)

Konference, která vám pomůže docílit toho, aby se vaše značka stala lovebrandem a aby ji měli rádi jak vaši zaměstnanci, tak i zákazníci.

  • Jak zlepšit design služby tak, aby pro zákazníky byla přitažlivá?
  • Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením?
  • Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční?
  • Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem?

Záznam konference vám přináší inspirativní řečníky z odlišných prostředí, kteří vám na všechny tyto otázky odpoví.

1 485 Kč
Skladem (>5 ks)

Řečníci a jejich přednášky

Aneta Martinek

co-founder & COO ve vzdělávací platformě #HolkyzMarketingu, největší české komunitě pro ženy v marketingu

Komunita jako stavební kámen

Jak jsme vybudovaly komunitu, která má 30 000 členek? Jaká pravidla komunikace v komunitě nastavit a jak je aplikovat do projektů? Jak funguje tzv. seberegulace v komunitě? Jak na základě zpětné vazby inovujeme a tvoříme produkty?

 

Petra Nulíčková & Kamil Demuth

Petra je HR manager v Pale Fire Capital (do jejichž portfolia patří Aukro.cz či Favi.cz), Recruiter roku 2019, HR osobnost roku 2020. Kamil je zakladatel & CEO online farmářského trhu Scuk.cz, který je známý svojí jedinečnou firemní kulturou.

Jak se stát lovebrandem pro zaměstnance a díky tomu i pro zákazníky

Lovebrand je značka, kterou mají lidé rádi. Ve spojení s lovebrandy se často mluví o vztahu zákazník-firma, ale my věříme, že lovebrandy vznikají díky spokojeným a angažovaným zaměstnancům. A právě Scuk je perfektním příkladem firmy, kterou mají lidé rádi nejen navenek, ale hlavně zevnitř. Kamil a Petra vám na konferenci Jak budovat LOVEBRAND pootevřou dveře do Scuku a ukáží, co ve firmě může fungovat, když si lidé navzájem věří a práce jim dává smysl. Od neomezené dovolené až po týdenní zkušebku v rámci pohovoru.

 

 

Karel Hrbek

marketingový ředitel ve společnosti Kofola a její dceřiné společnosti Leros 

Když ji miluješ, není co řešit

Kofola jako lovebrand díky úsilí marketingového týmu nebo jemu navzdory? Dá se naplánovat vybudování lovebrandu nebo je to kouzlo, které vzniká kombinací marketingu, tvrdošíjnosti, štěstí a božího záměru? Na příběhu značky, která je tu s námi více než 60 let si můžeme ukázat, co stálo za klíčovými momenty, které značku posunuly tam, kde je.

 

Petr Šimůnek

šéfeditor Forbes, moderátor pořadů Den podle... a Řečí peněz na Českém rozhlase Plus

Co stojí za úspěchem 10 let Forbesu v Česku, kde se prý úspěch neodpouští

Petr si na chvíli odskočí od jednoho z nejvýznamnějších (a nejhektičtějších) dnů své kariéry. V den konání konference má totiž Forbes uzávěrku svého nejobsáhlejšího čísla, které oslaví důležitý milník – desáté výročí vzniku magazínu.

Jak Forbes už deset let přesvědčuje Česko, že se má zajímat o svět businessu? Jak se Petrovi podařilo udržet rostoucí křivku prodeje po celou dekádu, zatímco jiné magazíny zanikaly? A jak si dokázal vybudovat skutečně blízký vztah nejen se čtenáři, ale i s komunitami předních byznysmenů a lídrů? To vše a mnohem víc se dozvíte na jeho nabité přednášce.

 

Hana Součková

generální ředitelka technologického gigantu SAP, který má v ČR přes 2000 zaměstnanců a obrat více než 2,5 miliardy korun, podle žebříčku Forbes patří mezi nejvlivnější ženy ČR

Peníze vs. Láska – Jak skloubit růst a zachovat si lidský přístup

Hana Součková nastoupila do SAP v roce 2014 na pozici ředitelky českého a slovenského oddělení podpory obchodu. Od srpna 2018 je jako generální ředitelka SAP ČR zodpovědná za celý tým i za obchodní výsledky české pobočky. Před příchodem do společnosti SAP pracovala ve společnostech Ness Czech, Ness Europe, APP nebo Scala, kde zastávala marketingové a obchodní manažerské pozice.

 

Viktor Kustein

HR ředitel ve společnosti VIVANTIS, seniorní školitel GrowJOB Institute se zaměřením na trendy a technologie v HR

Proč být LOVEBRAND samo o sobě nestačí a jak vytvořit opravdovou loajalitu

Velké množství vedoucích pracovníků firem a jejich marketérů razí tezi, že uspějí jen značky, které si vytvoří silné emocionální pouto se svými zákazníky a opomínají ostatní věci okolo, které jsou stejně důležité. Jak se takovému smýšlení vyvarovat? Na co si dát při budování lovebrandu pozor? Smyslem přednášky je ukázat na konkrétních případech a empirických studiích, že mít v podnikání za cíl pouze vytváření "lovebrandu" nemusí být šťastnou cestou a že pomyslné budování lásky ke značce by nemělo být jediným businessovým cílem. Přednáška zároveň nastíní, jaké další způsoby vytváření zákaznické loajality fungují.

 

 

Kategorie: Záznamy konferencí

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: