Záznam konference Jak budovat lovebrand 2020

Lovebrand dovnitř i ven = Lovebrand pro zaměstnance i zákazníky.

Co stojí za úspěchem společnosti, kterým se to podařilo? Přijďte si poslechnout příběhy a případové studie úspěšných značek a firem z českého trhu na 3. ročník konference Jak budovat lovebrand.

Pozvali jsme sedm řečníků z odlišných prostředí, kteří vám odpoví na otázky:

Jak pomáhat zaměstnancům vidět smysl jejich práce? Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením? Jak zlepšit design služby tak, aby pro zákazníky byla přitažlivá? Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční? Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem?

 

Mezi řečníky byli: 

  • Anna Šenk - zakladatelka projektu Lepší služby, díky kterému pomáhá zlepšovat zákaznický zážitek českých firem, dříve šéfka logistiky pro Rohlík.cz a provozní ředitelka Dámejídlo.cz
  • Martin Žufánek - lihovarník, absintový evangelista a ginový hybatel
  • Jaroslava a Tomáš Valovi - zakladatelka a generální ředitel rodinné firmy SIKO KOUPELNY A KUCHYNĚ, jedné z nejúspěšnější firmy v Čechách
  • Lukáš Havránek - konzultant se specializací na téma smysl v práce a firemní kultura, HR manažer GrowJOB Institute, je producentem dokumentu o extrémním vytrvalostním závodě Beskydská sedmička
  • Janek Rubeš - tvůrce pořadu Honest guide, který má na YouTube přes 850 000 odběratelů, časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30
  • Luboš Malý - ředitel technologických inovací ve společnosti LEGO Group, spoluzakladatel sítě RedButton a udržitelného online tržiště earthnest
  • Lukáš Hejlík - herec, autor projektu scénického čtení Listování a Gastromapy Lukáše Hejlíka

Kompletní program a obsah přednášek: https://jakbudovatlovebrand.cz/konference/

 

1 890 Kč
Skladem (> 5 ks)

Po zakoupení vám pošleme do e-mailu návod, jak si záznam konference pustit.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: